läkarintyg

Jag överlevde allsång på skansen, fotbollen var sisådär. Första halvleken satt jag och prisade laget, andra halvleken var urtråkig. Vi vann dock  vilket är kul för de unga grabbarna, nästan alla i vanliga landslaget borde bytas ut tycker jag!

Nu är kl 07:40, varit vaken i ca 30 min bara, och mina ögonlock är tunga som cement. Sjukt trött, det borde vara olagligt att stiga upp sängen så här tidigt. Borde jag nästan kunna få läkarintyg på att det är farligt för mig att vara vaken så här tidigt.

Nu är det nästan råd på att ta en kaffe trots att jag blir skakis allt för att få igång mina hjärnceller, alternativet är väl att "gå på toaletten" och ta en powernap.

What say you?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0