quitter...

Jag har insett att jag är så jäkla dålig på att fullfölja saker jag tar mig för!

1. Sluta äta godis, har jag försökt sen jag var 6 typ!
2. Spara pengar
3. Se över pensionssparandet så man kan svara ja när swedbank fråga mig om jag kollat över det.
4. Ut och motionera
5. Blogga
6. Sluta tjata på R om att städa o.sv

Idag är ett typ exempel när jag och Sandra tidigare i helgen lovat oss dyrt och heligt att vi ska ut och gå/jogga på tisdagar, INGA undanflykter...

Dagen börjar fint, kl 15 kommer molnen, det börjar dugga!
sms från Sandra, med en liten fråga hur vi gör nu när det är dåligt väder.
jag svarar , försöker svara entusiastiskt att inga undanflykter.
Sandra svarar att åskar och blixtrar det så ska vi faktiskt skita i det.
Det börjar åska.

Istället åkte vi och pantade typ 300 ölburkar från x antal veckor bakåt i tiden. 118,50 kr blev det!
Nu lagar vi mat tillsammans och sen blir det desperate innan det är sängen som gäller.

Så var det löftet, nya tag nästa tisdag sandra. MEN NEJ det går ju ej, för jag är ju i spanien då :P
Reskassan är hyfsat ihop skramlad, R har varit till större hjälp än jag själv. Men nu har jag ju 118,50 kr mer iaf ;)

Imorgon är jag även gräsänkling!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

haha är nog ett släktdrag Emmi =)

Man går ut stenhårt, och så lägger man av ett exantal gånger =)

Vad bra!! Tänk vad kul du ska ha i Spannien för 118 kr hahah

Puss

2009-06-02 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0