raka benen halv 2 på natten?

Det funkar tydligen att mobilblogga igen, trodde inte det eftersom det varken funkat för mej eller min kompis.
Det är därför det varit så tyst ifrån mig.

Idag har jag det STORA nöjet att jobba, endast en dags helg, och det är strålande strålande sommarväder ute.
ångesten är stor!

Usch känns förbannat surt, men det är bara att bita ihop och hoppas på att solen fortfarande är lite varm när jag ska åka hem idag!

Helgen har varit lugn, fredagen var grabbarna iväg på äventyr, bilen gick sönder men de lyckades ta sig hem till slut. Jag la mig tidigt, på lördagen pressade jag i solen, handlade och vi lagade jätte goda biffar och färskpotatis och gräddsås. (min lunch idag by the way)

Sen drog grabbarna till strand, lilla jag fick gott stanna hemma, satt på balkongen till 23.30 och löste kordsord och radio som sällskap. Ganska skönt ändå.

Sen kom when a man loves a woman, för att hålla mej vaken rakade jag benen och målade naglarna. Snacka om uttråkad!

Jag hann även med att tvätta två tvättar.

Det var min roliga helg i en summering.
Hur var er?

Kommentarer
Postat av: Kia

Lite tråkigt i början av helgen men mycket bra till slut!! =)

Ska till stranden en sväng sen ska det firas!

2009-06-28 @ 14:47:07
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jo tack den har varit bra =)

Började kollapå den filmen oxå, men somnade =( Men har sett den innan =)

2009-06-28 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0