this is it...

oh my good vad jag är trött!

Idag har ja nu vaxat benen, rakat lite också. jag har dammsugit och svabbat lägenheten och putsat och polerat badrummet och gästrummet.
Varit nere två gånger i förrådet och rotat fram skor som jag behövde!

Har även fått i mig mat och packat det sista och nu satte jag på kaffe så snart är min älskling hemma, oc hans pappa! Skönt att få träffa honom lite innan jag åker.. Dessutom har han köpt mej en present, allt utom en bakmaskin gör mej glad (lång historia, drar den någon annan dag)

Jag har börjat bita ihop när jag saker och när jag sover. Gjort de nu ett tag så det gör skit ont i käken på mig, inte alls kul!
Sen ska vi åka och rösta och köpa kattmat!

Sen soffan, försöka slappna av så jag kan sova i natt.
Känner mej som 5 år, väntandes på tomten!

TACK alla ni som önskat mig trevlig resa! Jag kommer tänka på er när jag är borta, när jag ligger i solen, då man har tid för eftertanke. Lovar att komma hem pigg, glad och förhoppningsvis brun!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas också att du får det trevligt, spännande och varmt!

Kram

2009-06-07 @ 18:19:13
Postat av: Kia

Såklart att det var jag som skrev,missade att tala om det =)

2009-06-07 @ 18:20:01
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0