5 åring X 2

onsdagen slut.. är det onsdag?! Jag har fan ingen koll alls.

Idag var det storhandling, som vanligt beter vi oss som 5 år.
R tänkte köpa ett big big big pack med korv, som kostar 79 kr. Jag som känner min sambo vet att när knappt halva är slut så kommer dom vara "för gamla" enligt R.

När jag påpekade för R att han kanske inte riktigt behövde ett så stort paket med korv, så kom R:s femåring fram. Vid potatisen bråkade vi lite, vilket resulterade i att hade jag inte fått en bra uppfostran hade jag kastat potatisar på honom. Sen smörade jag lite för honom, utan resultat naturligtvis. Men ju närmare vi kom utgången desto lättsammare blev det! Så vi betedde oss som barn, som väntat alltså! :)

Sen packade vi upp, där fortsatte bråket med vem som inte slänger gamla saker, vi är som om vi varit ihop i 70 år :)

Sen kom C förbi, med ny kärra och allt, så himla fin, snygga fälgar och fräsch röd färg! Sen drack vi lite kaffe och tjötade. Kollade in badrummet. Nu ligger jag i sängen och tittar på brothers and sisters. Baloo har fått tillbaka sin nalle björn och smaskar så fint så ;)

Natti natt!



Kommentarer
Postat av: mia

ha ha jag som bott me er vet exakt hur de där utspelar sig.. glömmer aldrig jag o evelina försöker undvika 70 åriga parets bråk på maxi hahahha... att ingen blir skadad e ju ett under

2009-03-19 @ 08:27:49
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Emle

ja igår var det ju nära med potatiskastning =)

2009-03-19 @ 08:28:43
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0