bra pappa??

okej jag vet att jag inte alltid har alla hästar hemma.
Men när jag läser en sån här sak....



Så gör det mej totalt vansinnig. Jag släcker lampan så dom andra barnen inte kan se. Men guuud vad snällt av dig att släcka lampan, då slipper barnen se, då hör dom ju bara, och det är ju bättre än inget? Eller hur, en applåd till Josef för att han tänkte på dom andra barnen. Otroligt omtänksamt! (hoppas ni fattar ironin)
Men du funderade aldrig på att INTE VÅLDTA din dotter?
Jävla pucko, sånna människor borde skjutas, på stutts!
jag kan ta åt mej de arbetet, frilansa som en yrkesmördare!  Bring it on!
Familjen kan få bestämma vart jag ska skjuta, dö direkt på första skottet, eller ska människan få lida lite.

Nu är jag förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0