Brunt är fult!

Min sambo är inte riktigt som han ska, han har inte den där genen att lyssna på sin sambo (mig)
Alla andra (verkar det som iaf) har världens pli på sina killar, och dom gör allt dom ber om. Lyssnar på deras åsikter. Men inte min R.

Klinker:et som vi ska ha i badrummet, lutade lite åt det bruna, och som ni har sett på bilderna så hade vi en FUL brun plast matta, så jag är mäkta trött på brunt. Brunt är fult!

När jag påpekade detta, höll inte min sambo med alls, utan då klagade jag bara. Så jag la ner den diskussionen och förlikade mej med tanken om ett halvbrunt badrum.

Idag ringer han och säger att Tony (han som pratar som tony irwing) hade också sagt att det var lite åt det bruna och att svart vore finare. och VIPPS så ska dom åka och byta ut det. WHAT?!

En främling som han pratade med i 2 veckor, lyssnar han på, men mej, sin sambo sedan fyra år tillbaka, då klagar jag bara.

Jag måste fila på mina metoder, för det här håller ju inte i längden! Eller hur!

För övrigt har min dator kommit, så förhoppningsvis kan jag hämta min bebis idag! Som jag saknat den, hoppas nu att den är fixad och inte bara omformaterad som min telefon var!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får börja anv tvärt emot tekniken.. vill du inte ha brunt så säger man guuud så fint.. så tjejigt och snyggt!!! vips så tycker de inte om de =)

jag måste komma på ett sätt att övertyga mathias om en fond vägg.. hmm..

2009-03-05 @ 12:01:49
Postat av: Emle

du kanske ska testa din egen teori :P

2009-03-05 @ 12:14:18
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0