dra åt skogen apoteket!

Oh my good! Det här är nog den dyraste, mest ofivilliga dag någonsin.
Fick tid hos läkaren kl 11 idag, kom dit där vi gjorde samma procedur som går, blodprov, temperatur o.s.v.
Sen fick jag använda någon inhalator igen.
Nu sitter jag här med pulmicort (678,50 kr), sen har jag  singulair (335,50 kr) och beta pred (60 kr)



Lusfattig, någon mer anderik än innan men ännu ej tillräckligt bra! Makalöst dyrt!

Nu ligger jag i stolen, med brothers and sisters, hörlurar och har ätit några mackor, är jag inte bättre tills kl 16, så får jag åka in till akuten igen. Jävla luftrör!

Idag blir det nog lite kväll med Carro, kanske käka en pizza, ev lite lets dance!
och sova, sova sova sova!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: syrran

usch fyy vilken tur man inte har astma.. men kanske blod sjukdom istället hahah vi e sjuka familjen ;)

2009-03-20 @ 16:17:47
Postat av: Bumling mamman

Lilla gumman Jag lider med dej ska du veta!! Vet hur det känns =( Kostar gör det oxå=( Hoppas att det släpper nu!Håller tummar och tår =)

Puss på dej

2009-03-20 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0