fisk på torra land....

idag är ingen bra dag, inte igår heller. Helvete! Något är fel med min kropp. Känner mej helt matt, lealös och orkar ingenting.
När jag kom hem igår , så hängde ja upp tvätt, tömde kattlåda och sen la jag mig på soffan.  Efter en stund blev det sängen. Att röra armarna var i princip en fysisk omöjlighet och jag känner likadant idag. Skakar och mår lite illa till och från. bespara mig gliringarna om graviditet tack!

Så nu sitter jag och hoppas på att det är min vecka att gå hem tidigare på fredagen. Håll tummarna!

Dessutom ska jag bojkotta kaffe, jag tror det är kaffet som fuckar upp mig. Detta har börjat först nu! Eller så äter jag för lite socker, det har inte varit lika stort intag på socker. Ska nog gå och köpa mig en godispåse, kl 8 på morgonen.
så får de bli!

Kommentarer
Postat av: pappis

Jaja hur var det.. jag ska börja ett nytt liv.

Har det gått i kras eller.

Ta en macka i stället. Inget socker



Kram

2009-03-27 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0