Gert

guud vad uttråkad jag är!

Känner mej helt loj och jag borde nog lägga mig i sängen och bara sova. Just nu kollar vi på sanningens ögonblick. Jag har tryckt i mig chips och dipp och påskmust. Känner mej spyfärdig och inser nu att ha tryckt i mig allt det där var otroligt onödigt! varför?
Jag lever i förnekelsen att jag kan äta vad jag vill OCH ÄNDÅ bli av med bilringen. Vilket naturligtvis är så jävla osant så det finns ju inte.

Se kortet på mej och gert och carro, så ser man ju att min arm är DUBBELT så stor mot Carros. Nu är ju C rätt dundersmal men ändå.
Jag har sjukt dålig självdiciplin, jag är ingen shoppoholic eller något sånt men att trycka i mej saker är min stora last i livet.

Nu är det svammel för hela slanten, har egentligen inte nyttigt att säga, jag vara vimsar och nu ringer Sara! Så nu ska ja prata med henne en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0