Gutten lutten!

Idag fick jag skjuts till jobbet, jag kunde gå upp kl 7, för tidigare än så behövs verkligen inte, då jag inte kan gå på toa, för J ligger fortf och sover.

Jag kan inte sminka mej ordentligt för jag har ingen spegel, och utan spegel kan jag heller inte göra mej fin i håret, (har ingen aning om hur jag ser ut idag)

Ska bli så jävla skönt med ett badrum igen och jag lovar att nästa gång jag gör iordning ett badrum, då ska jag bo på lyxhotell hela tiden, det har jag lovat mej själv. Detta var inte alls roligt!

Idag är en speciell dag, mer än så säger jag inte!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: syrran

e de nån som fått åka till ett visst ställe kanske??

2009-03-11 @ 11:36:46
Postat av: Bumling mamman

Nej Emmi, mer behövde du inte säga!! För mamma förstörde det åt dej

Sorry

2009-03-11 @ 12:49:27
Postat av: Emle

SLUTA NU MOR!! jag har bett om ursäkt för att jag sa som jag gjorde! du kunde inte veta och du har inte förstört något alls! okej!!??

2009-03-11 @ 13:06:47
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0