Hipp hipp.....

konstigt väder fortfarande. När man stiger upp skiner solen, man går in i en falsk illusion att det kommer vara varmt när man kommer ut.

Denna tanke ångrar jag bitert varje morgon när jag kliver ur mitt hem för att gå till bussen.
Kinderna fryser till, händerna sticker det i efter bara några sekunder, (har otroligt känsliga händer)

Hur som haver, så fort jag sätter mig på jobbet, så går solen bakom molnen. But why!?

Förhoppningsvis slutar solen vara blyg och tittar fram. Idag är en bra dag, idag är en födelsedag! och då ska solen skina, och den ska vara snöfri. Något annat accepteras inte!

Grattis till S (phasio.blogg.se) Gå in och gratta vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0