jag är ynklig....

Jag är ynklig liten sak, alltid så tycker jag synd om mig själv. Jag har det alltid värst, är du snorig, så är min näsa en kran. Har du ont i benet, så måste jag amputera det. Har du huvudvärk, så har jag migrän. Ja ni fattar säkert.

Min ont har iaf inte försvunnit, och jag börjar bli irriterad, jag sitter och går som ringaren i notre dam, jag hostar ynkligt för att jag är rädd för att göra det ännu värre. Samtidigt som jag misstänker att antingen är det kärlkramp, hjärtinfarkt eller vad fan som helst. (måla fan på väggen är jag rätt bra på) för sträckning kan det väl ändå inte vara, gör det ont hela tiden när man sträckt sig?

Det gör iaf ont ända in i ryggmärgen och jag tänker fan inte gå till doktorn, jag är ju för fan en tuff brud, och är man tuff går man inte till läkaren!


Se så snygg jag är med puckelrygg!

Kommentarer
Postat av: Ramona

jag tror att du har hostat "sönder" ett revben, typ att du fått någon spricka. Det tror jag :-)

2009-03-19 @ 13:27:29
URL: http://ramonas.blogg.se/
Postat av: Pappis

Ja de e klart, ska man pli fin får man lida pin :)

Du e ju en fin brud eller....gå inte för länge bara

kan ju vara något annat, lunginflammation kanske, å de e inge att leka med.

vänta inte för länge bara.....



kram

2009-03-19 @ 15:04:46
Postat av: Pappis

Ups.. bara ja inte krama för hårt.....

2009-03-19 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0