lite till...

tio saker om dig själv!
1. är du singel? Nej jag är fullt upptagen
2. är du lycklig? inte speciellt.....
3. är du uttråkad? som fan
4. är du ledsen? inte direkt
5. är du italienare? nää
6. är du gravid? nej tack
7. är du full?  Nej!
8. är du cooling? Coolast i stan
9. är du från irland? Nej nej

10. är dina föräldrar fortfarande gifta? Jajemen, dom sitter typ ihop...

åtta saker om ditt kärleksliv:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej,..
2. har du någon gång blivit sårad? Ja alldeles för många tyvärr
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? Ja...
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? japp
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp.

6. har du haft en hemlig beundrare? ja
7. är du kär? Nej kär vet jag inte...
8. vill du gifta dig när du blir stor? Jag vet inte...

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ÖGON
3. Katter eller hundar? katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga bra? Få är ju lite bättre,, mer lojalt!
5. Tv eller internet? Tv tusen ggr om.
6. Coca-Cola eller Pepsi? COLA
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Hemma kväll, alla tiders.

8. Pengar eller lycka? Pengar  
9. Dag eller natt? natt
10. Msn eller mobil? Mobil.


tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Konstig fråga, tror jag svarar nej
2. Brutit ett ben? Lillfinger, räknas ju knappast.
3. Gjort nåt du ångrar? Bara sånt jag ej har gjort.

4. Hoppat Bungejump? Nej och koller heller aldrig att göra.
5. Gjort bort dig offentligt? Sker mer ofta än sällan
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? Ja det har hänt..  
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja klart man har gjort det, vem gör inte det?
10. Velat försvinna? Eeh aa...


10 senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde? till sambo
2. Telefonsamtalet du fick? kollega
3. Personen du var med? Någon kollega
4. Roligaste grejen som hänt? Det går inte att välja ut, massa saker som är roligt.

5. Personen du sms:ade? Min sambo
6. Du kysste? Richard
7. Du skrev till på myspace? använder inte myspace
8. Du kommenterade? Ingen aning
9. Du tillbringade natten med? Min sambo och katter
10. Du kramade? Min kille

1. Var hittade du den här listan? Miss liiiee
2. Var är dina föräldrar födda? Sweden....

 3. Vad är det senaste du installerade på datorn? msn

4. Vilken är din favoritrestaurang? McDonald's räknas ju knappas som restaurang :P

5. När badade du i en pool senast? Om mitt bubbelkar räknas som pool, igår, annars var det badhuet för typ 3 veckor sen
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Nej aldrig i livet!
7. Hur många barn vill du ha? Max 2

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera 
9. Vad har du för TV-kanaler? De flesta
10. Har du åkt moped någon gång? japp
11. Har du busringt någon gång? Ja så klart...
12. Har du fått felparkeringsböter? Nej inte jag!
13. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Never...
14. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien...
15. Har du en egen trädgård? Betongbalkong...  
16. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Oj.... Ingen aning
17. Kan du alla orden i nationalsången? Nej har viktigare saker att memorera!
18. Badkar eller duschkabin? Badkar (men föredrar dusch)
19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The pacifier...
20. Favoritpizza? Vesuvio (uppfinningsrik eller hur)
21. Chips eller popcorn? Chips, med dipp
22. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift, alldeles för jobbigt att kladda på.
23. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej vem kommer på en sån sak

24. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha, jag kommer nog inte ens innanför dörre.
25. Apelsin- eller äppeljuice? äppeljuice
26. Vem är den senaste som du åt ute med? Mina kollegor
27. Favoritchoklad? marabou
28. När röstade du senast? i förra valet, när de nu var...
29. När åt du en hemodlad tomat sist? Jag äter ingenting som är nyttigt...
30. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja i fotbollen, då var de mycket viktiga, nu ligger dom och skräpar i någon kartong i förrådet

31. Är du bra på matlagning? Jag kan vara grym, när jag får laga mat ifred

32. Klarar du att tanka själv? Ja, och det luktar ju så gott också.

33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? nej gud nej, men ofta mycket sugen på att göra det.
34. Pepsi eller Coca Cola? Cola
35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nja...blåkladers overaller, men de räknas knappast
36. Vad var det senaste du handlade? Mjölk,cola och grädde. 
37. Har du kräkts offentligt? Antagligen ett par gånger mer än jag hade velat!


38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Att vara rik är ju mer troligt än hitta sann kärlek, så jag väljer pengarna. (plus att jag har redan hittat min kärlek J

39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? nopp
40. Har du ringt något betalnummer? Har säkert hänt
41. Kan man vara vän med sitt ex? ja efter ett tag kan man det
42. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min katt..
43. Hade du mycket hår som liten bebis? Som satan faktiskt
44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen aning...
45. Vad har du i din väska? Vaselin, plånbok, parfym,astma spray, kamera
46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kollar på tv
47. Vad är du tacksam för idag? Att denna dagen kommer att ta slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0