min lunga sitter fast...

jag är lite halvförkyld vilket resulterar i en mångafald nysningar, hostningar, snörvlingar och astma. Toppen alltså.

Idag när man står och väntar på bussen, hostar jag till och vips så har jag svinont i halva ryggen (högra) jag kan nu knappt andas utan att det gör ont, och behöver jag hosta eller nysa börjar jag nästan gråta, bara jag tänker på det blir jag blank i ögonen.
Henke på jobbet trodde att min lunga har fastnat i revbenet, så vi försökte två gånger med att knäcka mig lite, så att den skulle lossna. Utan positivt resultat! Det känns nästan värre, tack henke....

Så om ni ser mej gå lite snett med ryggen, eller knäar, så är det för att jag försöker minska risken för mer ont! Men den lossnar väl snart, för inte känns det väl så här om man har lunginflammation??

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Pappis

Stackare....

Du kan ha hostat sönder ett revben precis som bumlingmamma gjort.

Enda är att kolla med en läkare//

2009-03-19 @ 09:53:09
Postat av: Emle

tack pappis =)

2009-03-19 @ 11:04:46
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0