Munkavel

Nu är man hemma, det ser rätt okej ut, all skit är ute, bara dammet kvar! Men lite mer lägenhet och inte byggplats! Det känns bra!

Tydligen så har folk uppfattningen om att denna blogg kan styras av andra än mej. Vilket är totalt fel, vet inte riktigt vart ni fick den idén om. Kanske gästbloggare då, men inget annat. Jag skriver om vad som sker i mitt liv, bra som dåligt!  Som min header säger, det är drama, komedi, familj, vänskap och jobb. Allt det är mitt liv och det skriver jag om.

Är det jobbigt, läs inte min skit då, jag hänger inte ut andra (förutom min sambo DÅ ;) annars är jag anonym med det jag skriver.

Nog om detta,en gång för alla jag sitter och är rastlös, jag vill duscha men orkar inte gå upp till J, känns konstigt att vara i en lägenheten och dessutom duscha där, när man själv inte bor där och ingen annan är där. Sen kom jag på att imorgon kommer jag att se ut som en zombie eftersom alla mina grejer är hos M. SUCK! Kanske borde sova där i alla fall! ;)



well well cykelställ, ta hand om er! :)






 


Kommentarer
Postat av: Kialutten

Fan va gutt om man skulle kunna skylla en del inlägg på andra. Jag har bara gjort det en gång och det funkade :o) men sen tror jag folk skulle skylla på min ålder eller nåt.

Lika bra att styra själv!

2009-03-05 @ 22:33:27
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Kialutten

Det vore ju sjukt bra att kunna skylla en del inlägg på andra... men det är ju inte lätt om man inte lämnat ut lösen osv till andra dårar :)

Hoppas du är REN nu ;)

Kram

2009-03-05 @ 22:52:22
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Kialutten

Om nu någon undrar varför jag lägger mig i två (och nu tre gånger)gånger ska ni veta att det beror på att emle har visat mig så bra hur man kollar uppdateringar på en del bloggar. Då ser man INTE kommentarer man själv lagt in. Shit happens :)

2009-03-05 @ 22:59:00
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Emle

blir lite orolig nu när det är tre inlägg från samma person. Är du en stalker Kia? :P

2009-03-06 @ 07:50:44
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Ramona

Det är självklart att DU bestämmer om din blogg :-). Du skriver på ett sånt bra sätt att du faktiskt inte "hänger ut" personer med namn eller liknande vilket gör att vi runt omkring faktiskt inte riktigt kan veta vem/vad du skriver om, precis så ska det vara. Det är min bloggfilosofi. Älskar din blogg. Fint badrum gumman :-)

2009-03-06 @ 09:01:22
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0