nedräkning

Denna veckan kommer vara den jobbigaste av dom alla.
Så mycket att se fram emot, så jag vet inte vart jag ska börja

Idag, inte så mycket att se fram emot, ska gå till obs och köpa skurmedel och födelsedagspresent till mor min. (undra vad det kan vara:)
Tisdag- solning med Sandra, ev en liten fika också kanske, sen är det ju dock städning och tvättning, (känns ju så där kul, men ändå roligt att börja få iordning det)
Onsdag är det två timmars bowling med brudarna
Torsdag- då är badrummet nästan klart.
Fredag- klippa och färga mitt hår, åka hem till mor min och hälsa på!
Lördag- lite fest och mys med johanna i oskarshamn.
Söndag- komma hem och lägga sig i bubbelkaret med R.

Slå det om ni kan ;)

Kommentarer
Postat av: man

Det låter som ett späckat schema du har. Men glömde du inte någon??? Typ som Far din, ska du inte träffa han =) Och lilla syster yster, hon längtar på att du ska komma.

Funderar på vad vi ska äta på fredag kväll, några förslag?

Puss

2009-03-09 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0