Nu e jag liiite förbannad...

Döm av min förvåning när jag drar mej ur sängen och tittar ut genom fönstret. SNÖ?!
Jag gick och la mig strax efter elva igår, och inte fan hade det kommit någon snö då!

Ännu värre blev det när man klev ut genom dörren , och det var typ nordanvind för hela slanten. Vad hände med våren? Vad hände med solen? Vem bytte riktning utan att fråga mej!? Jag är på krigsstigen helt enkelt!
Detta är inte okej!

För övrigt har
jag nog luskat ut vad jag får tillbaka på skatteåterbäringen, det var ett helvete att få fram det och nu är då frågan.
Vi har ju renoverat en del, och har ju material från alla ställe i kalmar typ. R hävdar att man ej får göra avdrag för detta, inte förrän vi säljer lägenheten. Jag tycker det låter idiotiskt? Någon som vet?

Nytt mål idag, försöka att äta mellanmål under dagarna, mer än så vågar jag inte lova, det gick ändå inge vidare för mig igår det här med mitt "nya" liv.

Däremot är mitt nya mål att få mer läsare till min blogg, så sprid buskapet mina vänner! jag vill också tjäna 70.000 kr i månaden för bloggning som alla andra gör....

Puss hej!






Kommentarer
Postat av: pappis

japp det stämmer....kolla dock det sk rot-avdraget.

vet inte om det gäller bostadsrätter eller privata arbetare men kolla upp det. vad gäller avdraget så får ni inte ut något förrän du säljer..

2009-03-24 @ 11:02:52
Postat av: Emle

fan vad surt...

2009-03-24 @ 12:55:01
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej jag har en liten fråga i min blogg

Du är välkommen att kika in och kanske svara på den om du har lust :)

Ha en trevlig dag !

2009-03-24 @ 13:08:31
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson
Postat av: pappis

gå in på sketteverkets sida där hittar du allt om rot-avdraget.

Ps: svårt att se URL: adresserna för ljusa tycker jag

2009-03-24 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0