oookej

first of all, yes bumling mamman, det är förjävligt, och så oft ni är i kalmar, så borde ni titta in lite mer! Då kan vi bubbla i bad karet du och jag, du med vin, jag med hallonsaft. Är det en dejt eller ? ;)

Second... yepp du har så rätt E, men du kommer inte att ändra dig och du bryr dig inte om vår vänskap för då skulle du inte göra och bete dig som du gör. som sagt inte arg på dig, bara mkt besviken. För er som inte fattar ett skit så är detta ett stort drama i mitt liv just nu, som hållt på i två år, som jag är trött på, mer behövs inte sägas

Third, det stora då, är bowlingen ikväll, nu börjar jag bli laddad, druckit 5 red bull, två alvedon, och redo att köra. Tur tröjan är på, den rosa Sara. Nu kan ni inte hinda mej ;)

Puss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas att du vinner Emle, för annars är de ju jag som får lida över ditt dåliga humör resten av kvällen.. Så jag håller tummarna! =)

2009-03-04 @ 18:49:28
Postat av: Ewa

Åh, jag blir så nervös när du skriver om vänskap. Typ, älskar, älskar inte. Men vi älskar va? Du och jag Alfred. Men, en tjejkväll snart?

2009-03-04 @ 19:13:29
Postat av: emle

malin, haha, a de hoppas jag med, annars får du muta mej med ngt så jag blir glad ;)



Ewis, det var ju dig jag menade i inlägget ju! Hitta tillbaka, 100% ärliga mot varandra! It is all you baby!

2009-03-04 @ 19:19:45
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Kialutten

Stackars Malin ;)

2009-03-04 @ 21:49:15
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: bumling mamman

okey it´s a date =) men du/ni vet ju var vi bor oxå!!! när blir badet???=) puss

2009-03-04 @ 22:24:26
Postat av: Emle

men du mor, för oss är de ju lite av en omväg att åka till er, jämfört med er ;) Bubbel kommer nog om en vecka, så efter det =)

2009-03-05 @ 09:17:36
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: evve

jo ja bryr mig visst om dig men du värkar inte göra de om mig..

2009-03-05 @ 12:02:11
Postat av: Emle

jag kan inte sitta och se på när du förstör dig själv, jag kan inte stödja dej mer eve, när du bölar och efter en timme så vill du knulla med honom,. Det är fel på dig, och du borde allvarligt tänka igenom vad fan du håller på med! jag bryr mig visst och det är därför jag gör som jag gör. Du däremot har ju gjort ditt val med J, STÅ FÖR DET FÖR FAN!

2009-03-05 @ 12:16:09
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja..orka bara inte att du skriver om mig på din blogg så är du snäll du har väl annat rolig att skriva om än mig..Tack

2009-03-05 @ 16:58:52
Postat av: Ramona

Lite drama i livet är roligt, men inte när det blir för mycket. I understand you Emle :-)

2009-03-05 @ 17:41:16
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0