Releaaaaase me....

First of all pappis, så är jag bara skakis p.g.a att jag inte äter socker. Det kallas sockerberoende. Abstinens i allra högsta grad! Så jag bojkottar nu mitt nya liv, lite, jag har fortfarande ätit havregrynsgröt till frukost här på jobbet. Dom flesta på jobbet tappar hakan så fort jag sitter där och äter. Är jag så förutsägbar?

Second of all....
så har jag varit duktig idag, gjort något som jag dragit på läääänge och nu i efterhand vet jag inte riktigt vad det var jag var så orolig för. Jag kan nu med gott samvete gå hem, utan ångest och ändå med gott mod tänka på att jag jobbar söndag också.

Vilken härlig dag.... lalalal.... Nu får jag gå hem!!

Avslutar med reklamen

- Babelsin då....GUBBJÄVEL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0