smala läppar som de tunnaste skinkan på ica

Kia påpekade för mig idag att jag är mer trött än henne, och utan att avslöja allt för mycket så har hon några fler år på nacken än vad jag har. (inget illa menat nu kia) och rimligtvis så borde hon vara liite tröttare än vad jag är.

Läste i någon blogg att denne person skulle testa rosenrot, det skulle öka lusten (aldrig fel) och även skulle man bli något piggare. Rosenrot är för mej en telefonförsäljare som ringer och försöker pracka på oss sån skit, men jag kanske borde lägga mina egna väldigt lösa fördomar åt sidan och testa. *Känns ju inte som att jag har något att förlora.

Idag har vår "son" kommit tillbaka, varit lite tomt när han varit borta, samtidigt har lillekillen sprungit ut på äventyr, han har varit borta nu ett par timmar och nu så har vi två alternativ.

Antingen så hittar inte skiten tillbaka hem, eller så har även han börjat springa in till grannen. Har han gjort det så vet jag en 70-årig kärring som ska få spö. Det är INTE okej. Eller hur!?

Nu är det 2 fast 2 furious, killarna sitter här och princip dreglar på bilarna och alla tjejer. Vet inte vad det är med kombinationen bilar och kvinnor. Duger inte jag med a-kupa, smala läppar som de tunnaste skinkan på ica och moppe som går i 30 blås. Jag fattar inte...?

Inte undra på att jag har komplex! Får väl trimma moppe jävlen då!

Kommentarer
Postat av: bumlingmamman

ha ha där fick du till det =) Rosen rot är överreklamerat ...I alla fall för att pigga upp och även ge sexlivet en extra piff...kanske behöver skaffa mej en lover boy ?? =)

Nej jag behåller nog den jag har =)

Puss på dej

2009-03-31 @ 21:22:53
Postat av: Ramona

ha ha det var den bästa inlägget, har skrattat så tårarna rinner, speciellt sista stycket. Du är grym

2009-03-31 @ 21:58:20
URL: http://ramonas.blogg.se/
Postat av: sara

Hahaha sista stycket kan jag inte annat än hålla med :)

2009-03-31 @ 22:17:19
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0