Tjuren ferdinand....

jag läser en bra bok just nu, i dina kläder heter den. Ett experiment om att se om gräset är grönare på andra sidan. En gift kvinna med skit snyggt hus, märkeskläder, snygg make, två barn. En singelkvinna, 35 år, chefsredaktör eller något liknande på en stor tidning. De byter liv. Antagligen kommer det inte sluta riktigt som det ska. Än så länge är den riktigt bra.

Det här med att köpa böcker är en mycket onödig grej för mej, eftersom jag är en läslus så slukar jag böcker, så det kostar multum för mig att köpa böcker. Lite synd, det är billigare att kolla på tv :)

Idag har varit en omvävlande dag, mycket saker som sker som man tyvärr inte kan göra något åt. Som skapar en massa teorier och oro. Jag hoppas det går över snart, för det är inte roligt. Funderar allvarligt på att sätta mig i vanlig telefon, skita i TL tjänsten som jag har.  Kan tjäna mer pengar som agent känns det som. Känns som man stångar sig i huvudet utan någon egentlig mening.

Imorgon är det 1 april, får se om jag lyckas bli lurad av någon. Malin har ju ett ypperligt tillfälle och säga att hon fött barn;) Men förhoppningsvis är det ju sant också.

Nej nu ska ja fortsätta läsa min bok och bara slöa. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ramona

är det malin malin? om du fattar vad jag menar. :-) Hälsa henne så gott i så fall. Pussen

2009-03-31 @ 19:56:13
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0