Varför alla måsten här i livet?

Försökt logga in på msn på E:s dator, stått och tuggat nu i en kvart och inget händer. Bland de slöaste internet ever.:P

Men under tiden jag har väntat, har jag kommit på en gedigen lista med vad jag ska göra imorgon.

1. Tre samtal på jobbet (stor utmaning, ni kan inte föreställa er)
2. Laga våfflor (eftersom det är den dagen imorgon) Älskling, ser du till att fixa så allt är hemma?
3. Fått dille på att städa ur garderoben, är rädd för att gör jag det inte imorgon, så kommer suget att göra det att tappas bort.
4. Äta havregrynsgröt.
5. Raka muff och benen
6. Ta bort gammalt nagellack och lägga på något nytt
7. Betala alla räkningar naturligtvis!

Nu kom jag ääntligen in, sagt godnatt till min sambo och nu är det dags att släcka ner.
God nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0