pretty people...

Idag är det en klassiker på tv:n.
Pretty woman!

Roligt om typ 50 år, hur ens barnbarn inte kommer fatta varför vi gillar en film som denna!

Nu är de mycket på jobbet, utbildning vilket är otroligt roligt! Sånt jag gillar!  Mycket med ett annat uppdrag vi sitter på, nu börjar det ringa på.

Fundering:
Söndagsparty med Filip och Fredrik?
Hur hittar dom publik? Dom pratar ju mest svenska ändå i programmet, så många svenskar kan det väl inte finnas i New York som vill/har tid att gå som publik där?

Jag finner det mycket lustigt!

Min dator är cp, tar typ 5 min innan datorn ens börjar stänga av sig, nu funkar knappt internet, JUST som jag faktiskt var sugen på att blogga!

Som vanligt är vi väldigt sociala i min familj, R med en dator i knät, T med en annan dator i knät och sen jag med en!
Vad gjorde man utan dator och tv?
Pratade?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelade Rummikub såklart!! =)

2009-05-19 @ 07:32:01
Postat av: Kia

Spelade Rummikub såklart!! =)

2009-05-19 @ 07:32:38
Postat av: Sara

Haha ja, det är frågan... De spelade nog spel och umgicks :D

2009-05-19 @ 07:54:51
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Anja

Ha ha,spela monopol och poker :)

2009-05-19 @ 15:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0