tack gode gud!

Nu har jag äntligen kommit fram till min slutsats att jag är glad att jag inte är singel!

Gårkvällen blev inte
riktigt som jag trott, istället för att gå på uteservering (som var planen) blev det mer av en utgång på harrys!

På harrys har jag lärt mig följande saker

1. Ducka med blicken varje gång en kille går förbi (såvida du inte vill prata med människan), en enda sekund man möter någons blick ser dom det som en invit att prata. Har fan ont i nacken efter igår!

2. Lilla dansgolvet....vill man känna det som att man är i ett flipperspel, så ska man befinna sig där. Har aldrig åkt fram och tillbaka så där, inte ens när jag varit som fullast. Stackars kia som är en tvärskit hög, hon stod inte ut mer än ett par danser.

Så nu inser jag att gud vad skönt att slippa ragga på krogen, för fy fan vilka nötter det finns!

Nu ska jag sova lite, imorgon kommer jag ha tusen saker att göra, så bloggningen kommer vara lika dålig imorgon som idag!

Sorry!

Puss heeey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tvärskit?? Tack för för din förståelse. =) Fast det var ändå en kul avslutning på en sanslöst rolig helg!

2009-05-04 @ 07:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0