take care

Idag är lite av en ta hand om mig själv dag!

jag vaknade, drack lite kaffe och mörk choklad, det blandas så gott tillsammans!
Efter det in i duschen, såg till att min hårbotten fick lite extra uppmärksamhet.. Den mår inte alltid så bra, ser ut som jag har mjäll, vilket jag inte har, utan bara torr hårbotten.

Såg även till att peela kroppen, gör det alldeles för sällan. Har även ordnat med tånaglarna, och har börjat med mina vanliga naglar.
Nu ska jag äta något, börjar bli lite skakis så nu är det dags. Sen ska jag blåsa håret torrt och försöka få det någolunda fint.

Till senare ska naglarna målas och sen ska resten av mitt ena ben vaxas, men det ska jag nog gör hos malin som jag ska till senare.
Fullt upp alltså, inte vanligt för mig, men ibland så!

trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0