framgång...

god morgon!

Efter att man slutat jobba igår, så kom C förbi mej, jag har ju klagat så otroligt på min hud, så hon kom och rengjorde mitt ansikte och hon tog med sig rengöring, ansiktstvätt och en mask som jag ska rengöra ansiktet med!

Får väl se om det blir någon framgång, det ser lite bättre ut idag faktiskt! dock inget smink, tänkte hålla mej natural idag för att se om det hjälper lite!

Senare i eftermiddag ska vi storhandla, det är som sagt helt tomt i våra skåp och kylskåp, så idag är det dags!
Tungt men det behövs!

Hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Anja

Men vart har du tagit vägen?:( Jag har inte haft något bra att läsa på 2 dar...

2009-05-14 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0