and this is me... pregzilla and all

Namn:
Emmelie aka Sedorika aka PREGZILLA

Ålder:
24

Graviditetssymtom:
humörsvängningar och trötthet. onda men dock större tuttar :)

Positivtgravtest i datum:
11:e juli -09

Då berättade jag för:
Det var min sambo som ringde runt till hela jorden

Mina kompisar: 
Två samma dag resten senare

Resten av familjen:
Kommer inte riktigt ihåg, lite utspritt ;)

Mat jag är "beroende" av:
Jag äter allt jag inte borde, däremot Cocacola är min "thing"

Mat jag inte alls vill äta:
Det vanliga, ärtsoppa. inget speciellt som har med graviditeten att göra.

Illamåendet började:
Never came

Och slutade:
Har det inte börjat kan det inte sluta heller

Första bebisprylen:
En liten body som det står dadys little boy på. Så om det blir en pojke är det den som den kommer att få ha på sig på BB.

Då jag kände första sparkarna:
Så osäker eftersom jag aldrig riktigt vet när jag började fatta att det var sparkar

Tror att bebisenskön är:
Jag tror att det är en pojke!

Namn vi funderar på:
Not gonna tell you... Någon kan ju sno namnet ;)

Grejer som händer med min kropp: 
Vad händer inte med min kropp. Allt växer!

Så motionerar jag:
Några promenader har det blivit faktiskt

Konstiga grejer jag gör under min graviditet:
Jag gråter som att hela jorden har gått under. Hysteriskt gråt!

Konstiga kommentarer jag får höra:
Hur mycket tjockare jag blivit varje gång dom ser mig :(

Konstigaste bebisrådet:
Döda inte barnet (ja kanske inte med dom orden men typ)

Värsta gravidminnet:
Ensamheten när jag var riktigt ledsen. (hormonerna som spökade, så jävla farligt var det ju inte)



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad skönt att slippa illamåendet! Mitt höll i sig i 5 månader.

2009-11-16 @ 15:14:04
URL: http://www.metrobloggen.se/justshootme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0