bullbaket continues...

OJ vilken dag det varit idag. En riktigt harlig dag faktiskt! Men forst tillbaka till bullbaket..



Har har vi bullarna, redo att koras in i ugnen....


Har har ni det fardiga resultatet! Harliga 63 st bullar!



Dagen har gatt ratt fort och jag har hunnit med sa himla mycket. Galningen dok antligen upp vid min balkong. Blev nastan ett catfight mellan oss. Var riktigt riktigt harligt faktiskt! HAHA,...
Skont att bli av med denna manniskan ur vara liv, for hade hon sagt fel sak sa hade jag fantamej nitat henne.
USCHA!

Sandra blev t.o.m radd for mig nar hon horde mig skrika sa. hehe.

Sandra och jag har alltsa bakat bullar, eller sandra kraschade mitt bullbak och sedan kom Anita pa besok. MYCKET tjejsnack. ALDRIG fel.

Nu blir de faktiskt sangen for mig. Efter forrads stadning, bullbak, tva maskiner tvatt och iaf 5 omgangar med sopor och skit och stadning pa balkongen sa ar faktiskt kroppen lite sliten.



och sen avslutar jag med en magbild fran forra veckan....







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det för galning? vad fan vill hon dej?

Villken söt liten kula =)

Puss

2009-11-02 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0