days of our lifes....

Ikväll har jag haft en dejt, min allra första dejt med min nya kompis ;) Mycket mycket trevligt!

Tyvärr blev det bara en dejt, skulle haft min första dejt med min bebis via angelsound men batteri fan la av så lägligt så =(

Men konsum, here i come. Imorgon blir dejten istället.

Vi pratade lite om min spanienresa och om hur snygg jag kände mej där nere. Solbränna och man kände sig allmänt fräsch. Satt och kollade på några bilder och hittade en bild jag tog typ min första jobb dag efter semestern.

Min snygg glow infann sig även en stund efter jag kommit hem.
Därav detta foto. Visst är jag het?? Eller hur! Sjukt snygg!


Those where the days of our life..... Eller något sånt..

Vad hände tänker ni, vad hände tänker jag!
Nu ska jag lägga mej och gråta. haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulle dej =)

Sov gott

2009-11-18 @ 23:09:27
Postat av: Johanna

mkt fiin vi är så lika så ;)

Gonatt :D

2009-11-18 @ 23:35:03
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: mia

du kan få låna mitt =)

fast varanar dig för att förlora hörslen.. de gillar o kicka på den där saken och då blir man döv.. kunde bara använda min i ett par veckor sen gav ja upp.. som sagt alicia e en bebis me humör!!

2009-11-19 @ 09:06:01
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Michelle

åh vilken härlig sommarbild på något sätt :D Fin du är Emmelie :D

2009-11-19 @ 10:03:34
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att Richard föll för dig!!! ;0)

2009-11-22 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0