i'm so lonley!

oh vilket klagande det är på mig idag. men va fan, typ 2,5 rulle med toa papper går åt till min snok. Mycket mer hade det varit om jag inte kommit på att om jag ligger ner så frias mina näsvägar på något konstigt sätt.

Dock känner jag typ inte min axel längre, haha!

Nu är det biggest losser, love love love! Det finns en gud!
Dock lite jobbigt när man drar i sig chips, choklad och läsk och ser detta program.
Men jag är redan fet, kan bli lite till trots allt. Vem orkar bry sig! inte jag!

fortfarande ingen som reagerat på att mina prickar är tillbaka i mitt liv, något min sambo kunde göra rätt till slut!

Tillbaka till sängen igen, nu kan jag inte andas, då är det dags att lägga sig ner igen! mohaha!
SUCK!

Allt jag har att säga:
suck suck suck suck suck suck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck suck suck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck sucksuck suck suck suck suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0