klagomur numero uno

GUUUUD Vad jag klagar känner jag men jag är ju så sjuuukt trött hela hela tiden!
Varför varför varför!

Hade nästan hellre legat och spytt i tre månader om jag sluppit tröttheten. Jag är så trött på hela altet och inte fan hade jag tänkt klaga så mycket som jag gör heller! Jag är ju inte sån alls

Är glad att min sambo är borta, för han hade nog tröttnat på mej för länge sen, nu har jag ingen som klagar om jag lägger mig tidigt och är helt urtråkig.



Så jag har varit sjukt osocial idag och jag kommer vara det resten av the evening också.
BLAME THE BABY!

Så klagomuren stängd för idag, öppnar imorgon kl 08,00.
Nu ska jag krypa ner i sängen och tycka lite synd om mig själv..

Imorgon är nya tag och STORHANDLING. Skiiiiit kul!! not!

Men som alla vuxna säger, ibland måste man göra saker man inte vill.
VILKEN IDIOT KOM PÅ DEN SKITEN??
Den ska ja banka skiten ur!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: L * med bebis i magen

jag förstår, det har ju med graviditeten o göra men tänk på det vi pratade om idag om det där med vitamineral på apoteket (superviktigt) o handla mat som innehåller järn, annars kom jag på att du faktiskt kan testa blutsaft (mot järnbrist) den blir man inte trög av i magen har jag hört o finns att köpa i vanliga affärer o apoteket! Testa så kommer du garanterat känna dig piggare! haha förlåt känner mig som en riktig tjatkärring men blir liiite orolig ju! Hörs imon, kram!

2009-11-17 @ 00:08:14
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: mia

jag älskars storhanling!!!

2009-11-17 @ 10:25:29
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0