marie kex

Börjat få så smått med halsbränna nu om kvällarna. (se det som gratis tips om ni går på skrönorna med halsbränna lika med flicka o.s.v :)

Då ska man iaf käka kex, så det köpte jag med mej hem. Slutat med att jag ätit ett halvt paket och FY TUSAN vad gott marie kex är. Snacka om underskattat!

Skulle lätt kunna äta tre paket på raken. Sitter här och försöker vänta lite längre, så inte R tror att jag äter för nöjes skull och inte för halsbännan ( vilket i och för sig är sant ) hehe



Skippade biggest loser och kollar på the hills istället. Gilla gilla gilla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har oxå halsbränna, dock ganska lindrig, men visst kommer den varje dag.. vi ska få en kille :)

2009-11-23 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0