mount everest bestigning pa G

For tillfallet sa kanns det som en omojlighet.
Som att jag ar gravid och jag ska bestiga mount everest!
Tufft, jobbigt och jag kanner en fet angest over allt.

Att inte kunna gora sitt jobb, att vara otillracklig hela tiden
Nar det finns sa mycket som behovs goras for att vi ska lyckas
och jag kan inte finnas dar

Samtidigt som jag VET att vi kan fixa detta, vi maste bara tro pa oss sjalva. Ge oss fan och ge over 1000% med detta sa kommer vi fixa det.
Vi kan, jag tror verkligen pa det!
Vi maste bara fa alla andra att gora det!

Tankarna snurrar nu, blir inte mycket somn alls mina vanner!

Imorgon ar det nya tag, imorgon maste nagot revolutionerande ske!
Det maste!

Sleep well mina vanner!



Kommentarer
Postat av: mamma

Klart det kommer att gå bra!!! En fot framför den andra...

Baby steps som de brukar säga =)

Du är starkare än du tror...tro mej!!!

Sov gott gumman

2009-11-03 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0