nu är det jul igen

Gud vilken julstämning jag har idag.
Det har varit en undebar dag där min sambo har ansträngt sig till tusen för mig. Önskar han vore så här varje dag. Då vore jag nog världens lyckligaste tjej!

Dagen började väl sådär, men efter mat i magen så var vi båda på bättre humör och shoppingen sattes igång.

Vi har köpt ljusstakar, ljusslinga som vi har i valvet, en jultomte, en lykta som ser ut som ett hus, julstrumpor (en till mig och en till R) SÄkert en massa mer som jag glömt. Tungt var det iaf att bära.

Köpte även lussisar och must, så vi har myst i soffan till två bra filmer.

Bilder kommer imorgon så ni får se, mitt hem är så mysigt och jag vill att det ALLTID är mörkt ute. Så mysigt är det!

Nu ska jag gå och pussa på min sambo, imorgon tiiiidigt åker han, och kommer sakna han massor!

Imorgon BM. spännande värre!


Tillägg.....
Uträkning utgår från dagens datum: Sön 29 nov 2009.
Din graviditet startade Tis 2 jun 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 16 jun 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 181 av 280. (64,6%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 5 fulla dagar (v25+5).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 8 mar 2010
Du har 99 dagar kvar till beräknad förlossning.


2 siffrigt!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0