öga + ansiktsvatten = not a great idea!

Varför man inte ska tvätta av sminket efter en utekväll (oavsett nykter eller onykter)

Man är HELT ENKELT FÖR TRÖTT!

Igår när R kom hem, mycket dragen, gick vi en lite promenad, när vi kom hem så somnade han rätt fort, och jag insåg att jag inte tvättat av ögonen ordentligt.

Fram med min eye makeup remover och helvete vad det sved. Konstigt, men jag tänkte att jag hade ju mycket gojs runt ögonen så det är nog därför.

Efter mycket sveda och värk, när jag är klar, inser jag att jag tvättat bort mitt smink med ett riktigt riktigt starkt ansiktsvatten.

Good for me!
En halvtimmes sköljning av vatten och inte ett spår av rödöga idag. Dock många tecken på bakfullhet. Vet inte varför jag blir sympati bakfull.

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0