se på fan

Nu sitter vi här, alla vi tre. Pyret, jag och Ewa. Vi är fulla av peppisar, lussisar och julmust.

Julmust är Emmelies gåva från ovan. Gud så gott!

 

Försöker reta bebisen lite, så vi får känna lite sparkar, så Ewis får känna. Håll tummarna!

För övrigt har vi konstaterat att livet är outgrundligt, obekvämt, ofattbart i vissa lägen. Det är även fantastiskt, underbart och härligt.

Se på fan!

Imorgon är det shopping med mej själv, dop present och lite julsaker. Efteråt ger vi oss iväg till mönsterås, för lite god mat, lite socialt umgänge med min mor och far. Lördagen blir bara allmänt upptaget och söndagen är jag antaligen inte kontaktbar för då sover jag.

Där ser man!

Sov så gott nu hörrni, nu ska ja zappa mellan Ewas alla kanaler. 1:an, 2:an, 4:a och 6:an. GREAT!


Kommentarer
Postat av: Kia

Gott att du är omhändertagen vännen. Kram o klappa lite på magen från mig :)

2009-11-26 @ 23:38:54
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

hallå jag då? jag bor med i huuuset :D

2009-11-26 @ 23:56:46
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0