smycken sover...

oh now it is sunday!
Alleredan, säger hon som varit sjuk i en vecka. =(

Känns lite extra jobbigt att gå till jobbet imorgon, inte för att ja inte trivs utan mest att det känns som att jag skulle behöva typ 20 redbull för att få igång min stora feta kropp. Sitter och gäspar och jag har max varit vaken i 1,5h timme. INTE roligt!

Idag blir det faktiskt smyckesparty. Ser jag mycket fram emot. Efter det blir kvällen lugn med att se på heart break hotell. Sjukt rolig film! LOVE LOVE LOVE!

För övrigt rullar livet förbi medan jag sover, not that i dont mind!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mia

du får ju inte glöma paradise hotell ikväll !!

2009-11-15 @ 13:22:24
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0