till dig....

Till dig kära lillasyster

Jag vill att du nu sätter dig själv på ditt rum, tar dina hörlurar, du ska sätta ljudet på högsta volym (ja mamma högsta volym) och sen bara lyssna.

En fantastiskt låt som jag lyssnar på när jag är ledsen!

Jag vet hur du mår, vad du känner. Vilken tonåring har inte känt det du känner.
Men det är inte så illa som det känns nu. Jag lovar!
Om några år kommer du titta tillbaka och undra, HUR kunde jag vara så ledsen?
Det gör jag....

Jag älskar iaf denna låten och hoppas att du gör det också!


Kommentarer
Postat av: Johanna

aw :( <3

2009-11-16 @ 22:13:13
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: Mamma

Gullig du är gumman=)

Uppskatts ska du veta...

Gillade inte låten...men hörlurar är bra =)

Puss gumman

2009-11-17 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0