vaccinet bara kom

När jag kom tillbaka till jobbet i måndags fick jag info om att tills imorgon ska jag ha bestämt mig hurvida jag ska ta detta jääävla vaccin. Mot grisinfluensan alltså. Men det hajade ni säkert.

Nu blev det liksom att vaccinet bara kom, hoppade upp i famnen, som en lap dance. Den slingrar sig runt kroppen, viskar i örat. You want? you want? Take me, you know you want... Ja eller något sånt.

Efter en liten tanke så insåg jag att jag borde lita på min magkänsla, så som den sagt hela tiden.

Så jag har tackat nej, anledning just p.g.a att jag är gravid. Tycker inte att det känns tryggt att det helt enkelt inte är testat ordentligt på gravida MÄNNISKOR, råttor räknas inte i vanliga fall, varför ska dom göra de nu? Right?



Dessutom så är jag inte rädd för svininfluensan. Har min bebis överlevt hittills så fixar vi en svininfluensa.

Han/hon/den/det är en survivor! Vi fixar grisinfluensan om den hoppar på mej som en lapdance.

Sucker!


Kommentarer
Postat av: Mamma

hahaha du är rolig du =)

Ska inte heller ta den...

puss

2009-11-18 @ 17:26:13
Postat av: Johanna

va kommer råttan in i bilden lix :P?

2009-11-18 @ 19:53:01
URL: http://www.johannalewandowski.blogg.sei
Postat av: Emmelie

dom testar ju vaccinet på råttor innan. Som om råttor och människan har några likheter. hehe

2009-11-18 @ 22:52:54
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0