Vad ska en ensam kvinna göra!?

God morgon!

Sov länge idag vilket var skönt. Vaknar av att jag faktiskt kan andas genom näsan och det känns allmänt bra. Nu efter några minuter har jag insett att riktigt bra var det ju inte. Men den rinner inte konstant längre. så det går åt rätt håll. Jag hade nog inte klarat en dag till med snytningar. Min näsa är som om jag satt en slipmaskin med sandpapper över hela skiten. aoooochhh....

Än så länge har jag inte nyst, det är då det verkliga testet börjar. Klarar jag mig eller klarar jag mig inte!

Det blir iaf sängen idag också, hoppas på att det går över ännu mer tills imorgon, man kan ju heller inte bara tänka på sig själv och gå till jobbet. Andra som är där förtjänar inte mina baciller... (eller vissa kanske :)

Återkommer lite senare, med lite roligare inlägg, de två senaste dagarna har min blogg varit min klagomur. jag får ju INGET stöd av mina katter. Vad ska en ensam kvinna göra!?

Puss och kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0