vilket i lands problem va?

God förmiddag får jag väl säga!

Idag var en sjukt jobbig dag att ta sig upp ur sängen. Ser ut som ett spöke och jag är glad att jag inte alltid ser ut så här. 10 min innan bussen går lyckas jag ta mej upp.


Månadsskifte är det nu, så förvänta er mej mer eller mindre död de närmaste dagarna. Det är inte lätt att hinna med allt som skall göras. Därför ska jag äta ute idag bara för att jag har ett antal tuffa dagar framför mig.

När det gäller bebisen börjar jag störa mej lite på att den inte sparkas något, måste koncentrera mig varje gång för att känna. Tror ju ungen är död varje dag i princip. INTE snällt att skrämma mamma sådär!

För övrigt är det sjukt jobbigt att ha å,ä, och ö på jobbet och inte hemma.'

i lands problem i KNOW!


Kommentarer
Postat av: Meya

Hej,

vad kul med en som ska föda typ samtidigt. hur går det för dig?

Ja, pixie är en cavalier men beter sig som en elefant, hon hälsar tillbaka och tackar för komplimangen :)

2009-11-02 @ 12:41:12
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Postat av: Kia

Du såg inte alls ut som ett spöke!!

Tack för bullen, den var riktigt god!

Det blir nog en riktig bullmamma av dig :)

2009-11-02 @ 14:57:26
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0