you are so alone....

Jaha vad ska jag göra ikväll?

Min sambo dyker alltså inte upp som jag trodde!
SNYFT!!

jag som inte gjort några andra planer utan väntat på att han ska komma hem.

Med tanke på att jag jobbar idag, ska iväg imorgon kväll och jobbar söndag så kan han ju nästan skita i att komma hem. Ja alltså eftersom vi inte kommer att träffas.

Sen får han ju gärna komma hem. hehe! Inte så jag menar! :)

Det känns lite surt faktiskt!

Nu är jag iaf på jobbet, gör inte så mycket , eftersom det har varit en mycket trevlig dag hittills.
Back to work, talk to you later!

Kommentarer
Postat av: L* med bebis i magen

vad surt att han inte kommer hem ikväll själv sitter jag här och har pisstråkigt, alla andra jobbar och killen är iväg och fixar med sin bil:( kramis

2009-11-20 @ 15:42:06
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: evelina

not alone anymore. I come and save your evening =)

2009-11-20 @ 16:00:27
Postat av: Mamma

Får gå ut på skype och prata med mej =) Är oxå ensam!! Idol kommer ju oxå =)

Puss

2009-11-20 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0