and the guilty person is......

haha, föregående inlägg är inte så kryptiskt egentligen. Inte så som jag skulle vilja.

Den skyldiga är helt enkelt mej själv. såå otroligt trött på mej själv så jag spyr!

Jag är konstant trött (jaja jag är gravid men ändå, hur mycket energi kan en 15 cm bebis ta egentigen ) (en retorisk fråga så dont bother answer)

jag har tappat bort mina glasögon, så jag har ont i huvudet p,g.a och imorgon kommer jag skicka ut en anmälan via interpol. Jag letar dagligen efter min mobil minst 10 ggr, mina glasögon brukar ofta försvinna. t.o.m min ena innetoffla försvann i typ 2 månader innan jag hittade den.

Bådar inte gott inför livet hörrni!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vet du, den genomsnittliga människan ägnar ett år av sitt liv åt att leta efter saker. Du ägnar kanske liiite mer tid än så ;)

2009-10-02 @ 14:16:13
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: emle

den tiden överskrider jag på en månad. LÄTT! Gud vad hemskt, och jag ska få en bebis!

2009-10-02 @ 14:57:13
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0