barnarbete 5 kr per sko

Guten morgen!

Jobbar sent idag med och det känns helt okej, iaf när man kommit till jobbet, innan dess är jag seg som en sengånger!

Min ena tutte kliar så jag blir galen, läste att snart ska tuttarna växa ännu mer, kommer behöva två ica kassar snart. Hur gör dom som redan har stora tuttar? Skottkärra?

Det går över mitt förstånd faktiskt!

139 dagar kvar till födsel, inom räckhåll, NOT.
Är riktigt trött redan på att vara gravid (hemskt och säga) för jag har ju ändå haft en riktigt riktigt lätt graviditet.

Är väl för att jag är otålig helt enkelt och alla tycker sig ha rätten att kalla mej tjockis, OJ gud vad stor du blivit nu.

Tänk om man skulle säga så till folk som bara gått upp i vikt, skulle väl kanske inte riktigt passa sig. Bara för att jag har en "giltig" anledning och bli runt om magen, så är det faktiskt inte så himla roligt att rulla ur sängen som en valross. För upp är HELT emot tyngdlagen!
Istället ligger 5 kuddar nedan för min säng, och varje morgon helt enkelt så rullar jag ur sängen. Skit smidigt!

Alla hittar vi våra egna vägar, ska skaffa mig en barnarbetare också som ska få sätta på och ta av mej skorna varje dag. 5 kr per sko. Dom kommer att bli rika!

Nu ska jag ta mig ur soffan, på med skorna och börja vanka mot bussen!
Vi hörs lite senare!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: mia

vänt tills du träffar pappa han sa tjockis varje gång!!

2009-10-20 @ 12:05:00
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: mamma

vore kul att se lilla magen =)

2009-10-20 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0