snart ledig...

Gutten morgonen!

Idag tror jag allt att min kisse ville vara snäll. Jag har varit till och från vaken sedan kl 4, och han mjauade INTE EN gång under morgonen utan var bara och kurrade i sängen. Blev så glad på honom =)

Ingen galning har dykt upp på jobbet ännu, klockan är ju dock inte mer än 10, många timmar kvar av arbetsdagen dock! ;)

Dagen bjuder inte på speciellt mycket, blir eventuellt bullbak eller helt enkelt bara ligga i sängen. Love Love Love!

Bebis sparkar mer och mer nu, vilket är roligt! Den lever ju iaf! ;)


Bara denna dag kvar sen har jag helg! Längtar något makalöst!
Snart så, snart!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Kommer du bort med några bullar till lilla mig sen då? E hemma från jobbet nämligen.. =) Kram

2009-10-29 @ 11:41:04
Postat av: emmelie

hehe, är du sjuk eller bara ledig??

2009-10-29 @ 12:43:37
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0