lösa jag..

Dagen börjar segt, som vanligt när jag jobbar tidigt!

har kommit på att jag är en människa utan en massa saker för tillfället.

Jag är matlös--> ingen mat hemma och jag har inte hunnit handla något. Inte ens katterna har mat så idag måste jag till affären och handla.

Jag är pricklös--> som ni redan vet så funkar inte å, ä och ö på vår hemdator. frustrerande

Jag är lamplös--> vi har två lampor i taket i köket som är sönder, två lampor under diskbänken är sönder sedan lääänge. En lampa har richard snott från vardagsrummet in till gästrummet. Sovrumslampan funkade inte igår när jag skulle lägga mig. Så såg helt enkelt inte ett skit.

Förstår inte hur mitt liv kunde vända så fort, så innehållsrikt och nu så tomt.



Idag blir det iaf bullbak! Jag har bestämt att nu ska det ske, om jag så ska dö på kuppen! Till min hjälp har jag Malin, Emilia och även Sofie. Det kan ju helt enkelt INTE gå fel!

Right!?


Kommentarer
Postat av: Malin

Lika fin som vanligt :)

2009-10-27 @ 13:55:51
URL: http://malinkriss.blogg.se/
Postat av: jess

vilken fin bild=)

2009-10-28 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0