och så var det bara 9 stycken kvar

Idag var inte min dag alls tror jag.

Efter jobbet kämpade jag och TK oss från jobbet till maxi, skulle köpa lite öl till R:s hemkomst. (snäll jag är va)
Missar bussen precis och måste sätta mig på McDonalds i 20 min, som tack för de blev de en stor pommes och mcFlurry. STACKARS MIG!

När jag kommer hem är katterna hungriga, lägenheten är svart som graven, och likaså tyst. Slänger upp grejerna på diskbänken för att tända upp.

PAAANG, en öl flarra gick i backen.

Dilemma: Vad börjar man med? Bitarna eller drycken? Inget av dom är spec bra, man kan ju inte dammsuga upp när de är blött, men svårt att torka när det är en massa glas överallt.

Lyckades dock undvika att katterna skadade sig, och än så länge känner jag inget glassplitter!

ca 2 h kvar sen kommer babe hem!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0