tid är pengar?

Nu har maten kommit till jobbet, i all hast glömde jag ju den hemma, dock för en gångs skull hade min sambo vägarna förbi. Såå lägligt att jag glömde den just idag.

För övrigt så vill jag kunna ändra färg på vissa delar i min text när jag gör ett blogginlägg, MEN DET GÅÅÅÅR JU INTE. Någon som vill hjälpa mej kanske? Vansinnig blir jag, jag är ju liksom inte född i fastun som kissie och AmandaVarDet och ändå är det jag som sitter med lång näsa.

SUCK.

Annars är dagen rätt bra, vridit på mej sedan kl 5 idag och när jag pratar med barnmorskan så sa hon de att : tja köp ett bälte, det kan lindra. Annars är det liksom bara att gilla läget.
Tack för den. Vad Glad jag blev att dom ringde upp mej. NOT!

30 nov är iaf näst BM besök. lägg in det i era kalendrar så ni inte glömmer bort, ni måste ju påminna mej! =)

Nej åter till arbetet, tog mig ca 8 minuter att skriva detta och 8 min att min excel fil sparade sig.
V e m  h a r  s a g t  a t t  t i d  ä r  p e n g a r?

Kommentarer
Postat av: mia

värme dyna eller vete kudde e bra me.. o massage från sambon me något liniment.. annars e de som de säger gilla läget.. hatade d svaret.. o jag kunde ju inte sitta så sitta på en kudde hjälpte lite iaf

2009-10-13 @ 11:38:16
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Linn

Ska också till Bm då :-)

2009-11-18 @ 15:46:29
Postat av: emmelie

vad roligt, inte i kalmar antar jag ... hur långt är du?

2009-11-18 @ 19:10:44
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0