akta jag nyser!

Klockan närmar sig midnatt med stormsteg och jag önskar jag kunde plocka med mej datorn och lägga mig i sängen.

Men ska iaf berätta något otrolig roligt som hände för en stund sedan. Emilia vaknar efter att ha sovit, emilia är typ världens gladaste unge på denna planeten (blir mitt barn hälften så glad så är jag nöjd)
Malin ber mej hålla henne medan hon gör sitt inne på toaletten. Vi sitter där i godan ro, busar och pratar lite, så känner jag att en nysning är på g. Jag nyser och lilla Emilia blir jätte rädd och börjar gråta. Högt, ljudligt OCH tårar.

Kunde inte annat än att skratta åt lillan samtidigt som jag försökte trösta henne, stackarn! Malin trodde jag tappat ungen och kommer utspringande från toan.

Nu är de iaf hemma hos sig, ja ska inte vara uppe allt för sent, imorgon på förmiddagen ska ja nämligen laga kassler. SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: mamma

haha jag kan se det framför mej =) De är så lätt skrämda de små liven =) Sov gott

2009-09-29 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0